INSPEKTOR DZIAŁU USŁUG MIESZKANIOWYCH
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad realizacją inwestycji budowlanych, remontów oraz modernizacji obiektów mieszkaniowych zarządzanych przez Spółkę.
Do głównych zadań pracownika należeć będą:
• uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu lokali, obiektów, budynków, terenów i urządzeń,
• prowadzenie dokumentacji lokali użytkowych i mieszkalnych,
• przyjmowanie interwencji mieszkańców oraz załatwianie skarg i wniosków zgodnie
z obowiązującymi przepisami,
• wizje lokalne w terenie, przygotowanie protokołów z wizji,
• ocena złożonych wniosków oraz sporządzanie umów na roboty budowlano-remontowe, prowadzenie dokumentacji oraz sporządzanie sprawozdań,
• nadzór nad wymaganymi prawem przeglądami kominiarskimi, elektrycznymi, itp. (przygotowanie zestawień),
• prowadzenie całokształtu spraw związanych z przygotowaniem kompleksowej dokumentacji technicznej w zakresie inwestycji, robót budowlanych i infrastruktury technicznej.
• sporządzanie ofert i kosztorysów na wykonywanie robót oraz umów.
• udział w załatwianiu spraw dotyczących związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych.
Wymagania niezbędne:
– ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych,
– korzystanie z pełni praw publicznych,
– brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, preferowane w sektorze spółdzielni mieszkaniowych, firmach budowlanych lub instytucjach zarządzających nieruchomościami.
– doświadczenie w nadzorowaniu prac budowlanych.
– umiejętność pracy z dokumentacją projektową i kosztorysową.
– praktyczna znajomość pakietu biurowego MS Office.
– umiejętność kosztorysowania w programie Norma Pro
– stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
– min. podstawowa znajomość ustawy Kodeks Cywilny, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe:
– samodzielność i komunikatywność,
Prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
• Wynagrodzenie oraz system nagród uzależniony od wyników pracy.
• Możliwość rozwoju zawodowego.
• Pracę w zgranym zespole i przyjazną atmosferę.
• Szkolenia oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV do dnia 28 września 2025 r. na adres: info@pwik-sztum.pl lub do siedziby Spółki.
Kandydaci zakwalifikowani do rozmów indywidualnych, o terminie spotkania zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo.
